Najczęściej zadawane pytania


1. W jaki sposób mogę zarezerwować transport?

Telefonicznie pod nr. 733 205 205 lub wypełniając formularz na stronie www.modlintransfer.pl

2. Jak długo trwa podróż z Modlina do Warszawy lub odwrotnie?

Podróż do Warszawy trwa od 20 min do 2 godzin uzależnione jest to od godziny podróży i adresu pod który zawozimy klienta oraz warunków pogodowych.

3. Skąd będę wiedział, kto jest moim kierowcą?

W momencie odbioru z lotniska.

4. Jakim samochodem zostanę przewieziony?

To zależy od klienta jakiego auta potrzebuje. Posiadamy różnorodną flotę aut (bus 8 osób, mini vany 6 osób, combi, auta business class - dopłata za specjalne życzenie).

5. W jaki sposób dowiem się, że taksówka już po mnie podjechała?

Nasi kierowcy czekają na hali przylotów z imienną tabliczką. Jeżeli jest to kurs spod adresu zawsze wcześniej takie zlecenie potwierdzamy, a kierowca który wykonuje to zlecenie po podjechaniu pod adres nam to zgłasza, a my powiadamiamy klienta.

6. Czy jeżeli chcę dostać się poza teren Warszawy, to zlecenie zostanie zrealizowane?

Tak.

7. Ile minut przed odlotem będę na lotnisku?

To zależy jak wcześnie klient zamówi taxi. Zawsze służymy radą o której godzinie należałoby wyjechać, aby być na czas na lotnisku. Każdy taki kurs rozpatrywany jest indywidualnie (pora dnia, weekend, święta, odległość czy warunki atmosferyczne).

8. W jaki sposób mogę zapłacić za usługę?

Gotówka, karta kredytowa i bony sodexo.

9. Czy kierowca zaczeka na mnie, jeżeli samolot będzie miał opóźnienie?

Tak. Zawsze monitorujemy przylot samolotu.

10. Jaka jest maksymalna ilość osób w taksówce?

8 osób + kierowca.

11. Co zrobić, gdy nie mogę znaleźć Państwa samochodu?

Nie ma takiej możliwości to my czekamy na klienta, a nie na odwrót.

12. Czy będę musiał płacić, jeśli mój lot do Modlina zostanie odwołany?

Nie, dlatego iż monitorujemy lot samolotu wiemy już dużo wcześniej o opóznieniu i jesteśmy na to przygotowani.

13. Czy w samochodach są foteliki dla dzieci?

Zawsze trzeba zgłosić potrzebę fotelika.

14. Czy są jakieś ograniczenia odnośnie przewożonego bagażu?

Nie, jeśli jest to bagaż podręczny i nie przekracza 200 kg oraz gabarytowo zmieści się do auta

15. W jakiej walucie mogę zapłacić za transport?

PLN. Jeżeli klient nie posiada polskich złotych pomożemy mu wymienić po dobrym kursie.